• 4% pentru cos intre 500 - 1000 Lei
  • 10% pentru cos peste 1000 Lei

Transport

-Gratuit pentru clientii din Bistrita

-20 lei pentru comenzi sub 250 lei

Produse complementare

Joc educativ – Adevarat sau Fals Junior, un joc pentru intreaga familie, plin de anecdote iesite din comun, care iti pune la incercare cunostintele! Fa ce spune coordonatorul de joc si pregateste-te pentru cateva surprize. Esti rapid, esti istet, esti campion! Unitatea de joc electronica rosteste 1000 de enunturi la care trebuie sa raspunzi cu „adevarat“ sau „fals“, apasand butoanele corespunzatoare. Printre enunturi se Numara: “Toate broastele sunt verzi.”, “Este imposibil sa atingi o stea.”, “Exista o tara numita Atlantida”. Unitatea de joc coordoneaza intregul joc explicand regulile, anuntand schimbarea rundei si tipul de joc, precum si multe altele. E foarte simplu de jucat. Asculta afirmatiile trasnite pe care le face coordonatorul de joc si incearca sa ghicesti daca sunt adevarate sau false. Fii primul care apasa butonul si da un raspuns. Primesti un punct daca raspunsul tau este corect, dar pierzi doua puncte daca raspunsul este gresit! Ai la dispozitie trei runde sa castigi cat mai multe puncte si sa-ti intreci adversarii. Fiecare runda are propriile ei reguli si mici surprize! Unitatea de joc functioneaza cu 3 baterii AA (incluse). Numar jucatori recomandat: 2-5. Se recomanda utilizarea produsului de catre copiii mai mari de 5 ani. Produsul poate fi curatat cu o carpa moale, uscata. Se recomanda ferirea produsului de umezeala si caldura excesiva.
Reducere
Promotii
Outlet
Nu
superweekend
Nu
BlackFriday
Da
Promotii
Nu
Nu
Da

Expediere:

• -in aceeasi zi pentru comenzile primite pana la ora 13
  • -in 24 ore pentru comenzile primite dupa ora 13
  • *termenele de livrare sus mentionate sunt valabile pentru produsele aflate pe stoc
  • *livrarea in tara se efectueaza cu firme de curierat rapid sau cu flota proprie
  • *beneficiati de deschidere colet la livrare pentru livrarile cu Urgent Curier sau flota proprie

Retur:

• -returul se efectueaza in maximum 14 zile de la primirea coletului
  • -produsele se returneaza obligatoriu in ambalajul original
  • -costul de transport pentru retur cade in sarcina clientului
Descriere
Specificatii
Reducere
Promotii
Outlet
Nu
superweekend
Nu
BlackFriday
Da
Promotii
Nu
Nu
Da

Expediere:

• -in aceeasi zi pentru comenzi primite pana la ora 13
  • -in 24 ore pentru comenzi primite dupa ora 13

Retur:

Pachet promotional

Produse complementare

Cadourile mele:

Poti alege un cadou din lista de mai jos pe baza valorii cosului de cumparaturi:

Valoare cos: 200-500 Lei

Pix metalic Forpus touchscreen 51587...

Pix metalic Forpus touchscreen 51587...

Pix metalic Forpus Paris 51586

Pix metalic Forpus Paris 51586

Creion mecanic Rotring Tikky 0.7 mm albastru

Valoare cos: 500-1000 Lei

Set liner Forpus 51305 0.4mm 12 culori/set

Carioca 12 culori Bic Kids Magic 4115

Carioca 12 culori Bic Kids Magic 4115

Capsator Forpus Easyrun 61252 20 coli rosu

Valoare cos: peste 1000 Lei

Stilou Bic Easy Clic Monster 33067

Stilou Bic Easy Clic Monster 33067

Stilou+roller Schneider Opus maro

Stilou+roller Schneider Opus maro

Stilou Bic Easy Clic Manga 33050

Stilou Bic Easy Clic Manga 33050

Produse similare

Parerile clientilor:

Clientii care au cumparat acest produs au cumparat si:

Parteneri:

4+1 GRATIS A-DATA A4TECH AIHAO ARHIDESIGN BIC BIC-TIPPEX CANON CARIOCA D-TOYS DACO DAVIDTS DEICO DELI DP COLLECTION ECADA EDDING EGO EPSON ESSELTE FABER CASTELL FACTIS FALKEN FORPUS GEMBIRD GENIUS HP IQ KINGSTON KOH-I-NOOR KORES LAMONZA LEITZ LEXMARK LOGITECH MESCO MICROSOFT MILAN MOROCOLOR- PRIMO NIKIDOM NOKI NORIEL ONDA OTI PARKER PENSAN PIGNA PILOT RAPID ROTRING SCHNEIDER TESA VERBATIM VILEDA XEROX