• 4% pentru cos intre 500 - 1000 Lei
  • 10% pentru cos peste 1000 Lei

Transport

-Gratuit pentru clientii din Bistrita

-20 lei pentru comenzi sub 250 lei

Produse complementare

Joc educativ interactiv Noriel Games Memo Master, un joc super antrenant care iti testeaza limitele memoriei prin sunete si culori, cu ajutorul unei unitati electronice interactive care coordoneaza intregul joc. Cine stie ce se aude? Unitatea reda o secventa de sunete care pot proveni din sase surse diferite: oameni, animale, obiecte, vehicule, locuri si instrumente muzicale. Asculta sunetele, ghiceste sursele, memoreaza secventa, apoi apasa butoanele colorate care corespund surselor din care provin sunetele, in ordinea indicata. Cum se joaca: 1. Asculta (Coordonatorul de joc interactiv reda un sunet si desemneaza un jucator.) 2. Ghiceste (Jucatorul trebuie sa recunoasca din ce sursa provine sunetul si sa apese butonul corespunzator de pe unitate.) 3. Memoreaza (Daca raspunsul este corect, e randul urmatorului jucator, pentru care unitatea reda un sunet in plus. Cu fiecare jucator, secventa se face tot mai lunga!) Unitatea electronica are 4 moduri de joc: SECVENTA (Asculta, identifica toate sursele corect si memoreaza secvente tot mai lungi.), OMITERE (Identifica toate sursele din secventa… mai putin pe cea interzisa!), INVERS (Identifica toate sursele din secventa,… dar in ordine inversa!) MIX (Toate modurile intr-un singur joc!). Pachetul contine: 1 joc electronic Memo Master si un manual de instructiuni. Jocul functioneaza cu 3 baterii AAA, incluse. Numar de jucatori: 1-6. Produsul este recomandat copiilor cu varsta mai mare de 8 ani. Pentru a curata produsul se recomanda utilizarea unei lavete umede.
Reducere
Promotii
Outlet
Nu
superweekend
Nu
BlackFriday
Da
Promotii
Nu
Nu
Da

Expediere:

• -in aceeasi zi pentru comenzile primite pana la ora 13
  • -in 24 ore pentru comenzile primite dupa ora 13
  • *termenele de livrare sus mentionate sunt valabile pentru produsele aflate pe stoc
  • *livrarea in tara se efectueaza cu firme de curierat rapid sau cu flota proprie
  • *beneficiati de deschidere colet la livrare pentru livrarile cu Urgent Curier sau flota proprie

Retur:

• -returul se efectueaza in maximum 14 zile de la primirea coletului
  • -produsele se returneaza obligatoriu in ambalajul original
  • -costul de transport pentru retur cade in sarcina clientului
Descriere
Specificatii
Reducere
Promotii
Outlet
Nu
superweekend
Nu
BlackFriday
Da
Promotii
Nu
Nu
Da

Expediere:

• -in aceeasi zi pentru comenzi primite pana la ora 13
  • -in 24 ore pentru comenzi primite dupa ora 13

Retur:

Pachet promotional

Produse complementare

Cadourile mele:

Poti alege un cadou din lista de mai jos pe baza valorii cosului de cumparaturi:

Valoare cos: 200-500 Lei

Pix metalic Forpus touchscreen 51587...

Pix metalic Forpus touchscreen 51587...

Pix metalic Forpus Paris 51586

Pix metalic Forpus Paris 51586

Creion mecanic Rotring Tikky 0.7 mm albastru

Valoare cos: 500-1000 Lei

Set liner Forpus 51305 0.4mm 12 culori/set

Carioca 12 culori Bic Kids Magic 4115

Carioca 12 culori Bic Kids Magic 4115

Capsator Forpus Easyrun 61252 20 coli rosu

Valoare cos: peste 1000 Lei

Stilou Bic Easy Clic Monster 33067

Stilou Bic Easy Clic Monster 33067

Stilou+roller Schneider Opus maro

Stilou+roller Schneider Opus maro

Stilou Bic Easy Clic Manga 33050

Stilou Bic Easy Clic Manga 33050

Produse similare

Parerile clientilor:

Clientii care au cumparat acest produs au cumparat si:

Parteneri:

4+1 GRATIS A-DATA A4TECH AIHAO ARHIDESIGN BIC BIC-TIPPEX CANON CARIOCA D-TOYS DACO DAVIDTS DEICO DELI DP COLLECTION ECADA EDDING EGO EPSON ESSELTE FABER CASTELL FACTIS FALKEN FORPUS GEMBIRD GENIUS HP IQ KINGSTON KOH-I-NOOR KORES LAMONZA LEITZ LEXMARK LOGITECH MESCO MICROSOFT MILAN MOROCOLOR- PRIMO NIKIDOM NOKI NORIEL ONDA OTI PARKER PENSAN PIGNA PILOT RAPID ROTRING SCHNEIDER TESA VERBATIM VILEDA XEROX